Warning: A non-numeric value encountered in /home/zaaltjehls/public_html/wp-content/themes/Divi/functions.php on line 5852

In ‘t Zaaltje vindt iedere zaterdagochtend een zenmeditatie-bijeenkomst plaats, georganiseerd door zengroep Oshida. Het belangrijkste ingrediënt van deze bijeenkomsten is het gezamenlijk zitten in stilte. Hoezo, hoe doe je dat, waarom zou je dat doen, hoe ziet zo’n bijeenkomst er uit? De workshop is bedoeld om speciaal inwoners uit de Heilig Landstichting kennis te laten maken met zenmeditatie en met de bijeenkomsten van zengroep Oshida. Er zal een en ander toegelicht worden, maar u zult vooral kennismaken met de praktijk van zit- en loopmeditatie. Aan de workshop zijn geen kosten verbonden. U kunt zich tot woensdag 21 juni per email aanmelden viajosephwijsmuller@gmail.com.

Tijd en plaats: ‘t Zaaltje, Carmelweg 2, Heilig Landstichting, zaterdag 24 juni, van 15.00 – 17.00 uur. Zaal geopend vanaf 14.45 uur.